toggle content
0
Grozs
Kontakts: 22 302010
Kategorijas
Meklēt
Template Settings

Elektriskie velosipēdi – lielisks veids baudīt braukšanu ar velosipēdu, samazinot slodzi uz kājām. Pastāv stereotips, ka elektriskā velosipēda pedāļi vispār netiek lietoti, ir nepareizs. Parasti pedāļi tiek izmantoti, bet motors tiek izmantots, lai sasniegtu vēlamo ātrumu, brauktu pret kalnu vai pārvarētu garu distance, piemēram, brauktu uz ārpilsētu. Ja vēlams, motoru iespējams izslēgt  un elektrisko velosipēdu izmantot kā parastu velosipēdu, bet kad trūks spēku – atkal iedarbināt motoru. Tas ir lielisks risinājums tiem, kuri vēlas sasniegt darbu nesasvīstot, taču vēlas sportēt, braucot uz mājām.


Lasīt vairāk →

Šobrīd kalnu velosipēdu riepas pieejamas trijos izmēros - 26, 27,5 vai 29 collu diametra. Pirmie riteni bija 26 collu, pēc tam tika ražoti lielās (29er), jaunākie – 27,5 collu riteni. Katrs riepas izmērs nodrošina attiecīgas priekšrocības riteņbraucējam, kā rezultātā to izvēle ir atkarīga no dažiem aspektiem.


Lasīt vairāk →

Izvēloties velosipēda izmēru, nepieciešams ņemt vērā riteņbraucēja augumu, dzimumu un velosipēda tipu. Arī ir jāpievērš uzmanību uz to, ka dažādu ražotāju rāmja izmēra mērīšana var atšķirties. Velosipēda rāmja izmērs var svarstīties no 13“ līdz 23“. Izvēloties kalnu velosipēdu, rāmja izmēru ietekmē arī riteņu izmērs. Jo lielāki riteņi, jo rāmja izmērs būs mazāks. Attiecībā uz pilsētas velosipēdiem, līdzīgi kā bērnu velosipēdu gadījumā, galvenais faktors ir nevis rāmja, bet riteņu izmērs.


Lasīt vairāk →

Tuvojas vasara, bet Jūs vēl nesat drošs, vai varat pievienoties riteņbraucējiem? Neapšaubiet savus spēkus, varat viegli pievienoties. Galvenais – jāzina būtiski riteņbraucēju noteikumi.
- Riteņbraucējiem jābrauc pa speciāli marķētam satiksmes joslām vai pa velosipēdu takām.
- Pa brauktuvi iespējams braukt tikai gadījumā, ja nav velosipēdu ceļa vai veloceliņa, ceļa malas...


Lasīt vairāk →

Ir teikts, ka, ja reiz iemācījies braukt ar velosipēdu, tad jau uz visu dzīvi. Taču kas jādara, lai pirmā reize būtu ne tikai veiksmīga, bet arī droša? Kā sākt mācīt bērnus braukt ar velosipēdu? Kad var sākt mācīt bērnu braukt ar velosipēdu?


Lasīt vairāk →

Mūsu valsts gaisa apstākļiem piemīt ilgstošs un pēkšņs lietus. Pat iet lietainā laikā var būt ļoti nepatīkami, nemaz jau nerunājot par braukšanu ar velosipēdu? Kas jādara un kā jāsagatavojas, kad redzam mākoņus, bet vienkārši vēlaties sēsties uz velosipēda?


Lasīt vairāk →

Tikko nokūstot sniegam, ielās parādās velosipēdi, kas izraisa papildus neērtības visiem satiksmes dalībniekiem – gan automobiļu vadītājiem, gan gājējiem. Izvairoties no nelaimes gadījumiem un satiksmes notikumiem uz ceļiem, kā arī vēloties baudīt ērtu un patīkamu braukšanu ar velosipēdu, katram riteņbraucējam ir jāzina daži noteikumi.


Lasīt vairāk →

Atbilstošajai velosipēdu uzturēšana var palīdzēt saglabāt ne tikai jauna, bet arī lietota velosipēda kvalitāti. Velosipēdi, kas netiek uzturēti, biežāk aprūsējas, nolietojas un tie ātrāk ir jānomaina. Vēloties izvairīties no tā, tie vienmēr ir jāpārbauda un jātīra. Taču nav jābiedē sevi, jo viss tas ilgst ap 15 minūtes.


Lasīt vairāk →

Varbūt vairākums vēlas aktīvi un droši izmantot velosipēdu kā ērtu, ekonomisku un ekoloģisku transportlīdzekli. Taču izvēloties šo transportlīdzekli, ļoti svarīgs visu satiksmes dalībnieku saprašanās un tolerance. Visiem jāuzvedas tā, lai neviens netiktu ievainots, neviens netiktu apdraudēts un citi satiksmes dalībnieki varētu justies brīvi.


Lasīt vairāk →

Pretēji nekā automobiļa vadītājam, riteņbraucējam nav jāiegūst vadītāja apliecība, taču, vēloties piedalīties satiksmē, riteņbraucējam ir jāzina daži ļoti svarīgi noteikumi. Kādi?

1. Brauciet riteņbraucējiem paredzētajās zonās (pa velosipēdu celiņiem, velosipēdu jostām), ja tādu nav, brauciet pēc iespējas tuvāk labajai ceļmalai.


Lasīt vairāk →